Panta och rullstolskaka!!

 
Igår var jag och mormor och pantade. Vi hade en stor säck hemma,  så vi hjälpte mamma att bli av med den.
 
Jag har en permobil som jag kan köra själv genom att styra med hakan. Jag kan göra olika saker med den, tex sätta på tv:n och byta kanal och öppna dörren. Men tyvärr är jag inte bra på att använda den, knäppt ju! Men igår fick jag ett ryck och ställde mig i permobilen och började baka. Det fick bli en rullstolskaka som jag kallar det. Jag brukar säga det bara för att det är lätt att blissa rullstol och kaka, rulltårta finns liksom inte med på blisskartan. Eftersom det var typ 1000 år sen jag stod i permobilen så fick jag skitont i fötterna. Kunde inte stå länge, men alltid bra att stå en stund.
Rulltårtan blev så god!!!

Kommentarer:

1 MARGARETA ERIXON:

Hej Sabina Ett nytt ord att ta in i sv akademiens ordlista hälsn Margareta

Svar: Haha ja de vore väl nåt😊
Sabina

2 mormor:

tack att jag fick smaka din rullstolskaka MEN!! grädda den lite längre nästa gång. gottigottgott kram

3 Jonathan K:

Hahaha, som städkakan typ ju x)

Visste inte att du hade en permobil! Coolt ju! Den borde du öva på mer, du kanske blir nya Iron man!!

Svar: Haha visst här är det många olika goda kakor, ,, Iron Man, hahahaha
Sabina

Kommentera här: