I plugget....

 
I dag hade utvärdering om vad vi tycker om ALG/Anders Ljungsteds gymnasiet, ,,,,,,1000 frågor kändes det som,,,, Förstås fick min skola bra betyg av mig 😊
Idag testade jag nåt nytt,,,, jag klickade själv på  musen ,,,,, m lite hjälp av min assistent,. I vanliga fall brukar jag säga till vad assistenterna ska klicka på o googla på,,,, men i dag fanns det tid för lite latjo o trams.
Jag brukar använda mig av en Headmouse/huvud mus . Då styr jag musen m huvudrörelser , det är ett litet reflex som jag har i pannan sen när jag rör huvudet kan jag klicka o styra markören på skärmen själv ,när jag använder den blir jag ganska fri ,,,,,, o kan klara mig själv vid datorn. 
Men idag blev det som sagt fjanterier, ,, härligt med fredag  hihihi
 

Kommentarer:

1 Josefine:

Ohhh lärarna fick också bra betyg😝

Svar: Det är ju klart jag slutar ju snart; )
Sabina

2 Gittan:

Är det fjanteri på fredagar. Ligger det i ditt schema.Stavas det så , jag behöver nog lite skola också . Ha det gott i helgen.

Svar: Åååååå Hej Gittan! Aaaa det stämmer ,,,,, kunde va fredag hela veckan , vore inte fel ! !Ha en skööön helg ,,, saknar er!
Sabina

3 mormor:

fjanteri o fjant, hit o dit, är nog ditt motto????

4 mormor:

kul att du tycker om din skola, för det mesta va?

Svar: 👍👌
Sabina

Kommentera här: