Tack björken !!!!

Nu ska jag berätta om en av mina nära döden upplevelser. hmm  Jag var typ 8 år och skulle gå hem från skolan med min storasyster och assistent. Syrran behövde ha hjälp med något så min assistent släpper mig o min rullstol  och vänder sig om för att hjälpa henne , bara för ett ögonblick !! Ohhhhhh shit då rullar jag iväg! Hon hade inte lagt i bromsen....så jag börjar sakta rulla o rulla o hon hinner inte ifatt mig,,,förens jag åker rakt in i en björk o välter....Jag fattade aldrig att det var sant ...jag trodde att detta måste vara nåt jag inbillar mig....men sen när jag låg där på sidan i min rulle insåg jag att shit detta händer visst  mig.....Jag börjar gråta för jag blev så himla rädd...man hade inte ont nånstans,,,men mest grät assistenten HAHAHAHAHA, personalen på fritis fick ta hand om henne.......hon skakade som ett björklöv,,,,,,Tack snälla björk att du växte där.....O till min söta assistent,,,,Älskar dig ändå....men det vet Du !!!,,,,Hon jobbar ju fortf med mig . PUSS.
 
 
 

Just ja hittade en snygg tapet .....kanske den vore nåt !!!
 
 

Kommentarer:

1 mormor:

ja du bina, det där är väl bara en av alla andra konstigheter du har råkat ut för, fortsätt att minnas tillbaka!! o skriv,, kram.

Svar: Men det har ju hänt massa grejer ju,vet inte vad jag ska välja.hihi
Sabina

2 Syrran:

Hahahahaahaha stackars dig!

Svar: Stackars mig, , det var ju ditt fel ju .
Sabina

3 Daniela:

Åh inte så kul men tur att du inte fick sjukt tur i oturen. Jag gillar inte björken för jag är allergisk av dens pollen.

Svar: Hahaha Aa, jadå stackars dig inte kul m allergi ;)
Sabina

4 Josefine:

Stackars dig, STACKARS MIG😋! Herregud Bina tur de gick bra trots allt, värsta mardrömmarna ju. Puss älskar dig me
Den där björk tapeten var ju riktigt snygg

Svar: Hahahaha ,, visst tapetsera den i ditt kök så är ju jag alltid m dig 👍
Sabina

Kommentera här: