Fredags lunch m Nina.

Idag var jag hos frissan,  Tänkte att jag skulle klippa mig lite mer än vanligt, ,,,,,,, jag brukar ju bara toppa det i vanliga fall.
Hmmm nu blev det kortare än vanligt, , mycket kortare och jag blev inte alls nöjd😭
Men men går ju inte att göra nåt nu,bara gilla läget, 
Hittade en bild på mig när jag är fem år . Hahaha typ samma frisyr,😁😁😁😁😁😁😁
Efter frissan blev det en mysig lunch med Nina det var trevligt.
Ha en fin helg alla.
 
 
Hahahaha fick kämpa med att få till samma min.

Kommentarer:

1 Elle:

Omgggg va har du gjort 😱😱
Men det var fint, du ser ut att vara 10 år yngre

Svar: Hahaha vet faktiskt inte, , va bra att du tycker att jag ser ut som 10 ,,, mamma tycker som 5 ,, o issa tycker hon fått en bror
Sabina

2 Tobbe:

Vad snygg du blev 👍

3 Tobbe:

Vad snygg du blev 👍

4 MARGARETA ERIXON:

Hej Sabina Jag kan trösta dej med att det växer ut igen Jag vet hälsn Margareta

5 Gittan:

Det var bra gjort, man måste våga något nytt jag tycker det är kanonbra. Måste kännas skönt. Kram Gittan

6 Sara:

Supersnyggt😘

7 Josefine Klashed:

Asfint ju!!
hoppas du har det bra! :)

8 mormor:

lika söt som då, fast du blivit äldre, det blir snart lika långt igen, älskar dej om du så rakade dej kram

9 Alicia Rhodiner:

Bina kan ni komma upp till oss på jullovet kanske?

Svar: Japp saknar dig och din familj! Måste ses snart 😊
Sabina

Kommentera här: